» » نشست صمیمی و پایان سال کارکنان معاونت آمار و اطلاعات و رده‌های اجرایی طرح‌های آماری (آمارگیران، بازبینان و داده‌آماها)

نشست صمیمی و پایان سال کارکنان معاونت آمار و اطلاعات و رده‌های اجرایی طرح‌های آماری (آمارگیران، بازبینان و داده‌آماها)

توسط : maemporg | بازدیدها : 3223 | 
27 اسفند 1394
|
|
نظرات : 0

نشست صمیمی کارکنان معاونت آمار و اطلاعات و رده‌های اجرایی طرح‌های آماری (آمارگیران، بازبینان و داده‌آماها) با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات یکساله آنان در معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان برگزار گردید.

 

در این جلسه آقای مهدی ملاغلامعلی سرپرست معاونت آمار و اطلاعات ضمن سپاس از تلاش‌ها و زحمات یکساله همه رده‌های اجرایی طرح‌ها شامل کارکنان معاونت، آمارگیران، بازبینان و داده‌آماها، سال 1394 را سالی پربار برای این معاونت دانستند و از زحمات جناب آقای دکتر دودانگی به عنوان مدیر کل سابق دفتر آمار و اطلاعات و GIS با اهداء یادبودی تقدیر کردند.

ایشان در ادامه ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، سال 1395 را به دلیل اجرای سرشماری نفوس و مسکن، سالی پرکار برای معاونت آمار و اطلاعات دانستند و از همگی خواستند همانند سال‌های گذشته تمام همت خود را در اجرای وظایف بکار گیرند. 

در ادامه رؤسای گروه ضمن تبریک سال نو، از تلاش‌های رده‌های اجرایی تشکر نمودند. سپس برخی از آمارگیران و بازبینان به ارائه نقطه نظرات خود در اجرای هرچه بهتر طرح‌های آماری پرداختند.

در پایان به پاس زحمات یکساله همه رده‌های اجرایی، از طرف رئیس محترم سازمان و معاونت آمار و اطلاعات هدیه‌ای به آنان تقدیم گردید.

 

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1238
بازدید دیروز: 107
بازدید ماه:73108
بازدید سال:73108
بازدید کل:50983643