» » برگزاری جلسه یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به واحدها و مؤسسات پرورش قارچ و یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به بهره‌برداری‌های زنبور عسل

برگزاری جلسه یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به واحدها و مؤسسات پرورش قارچ و یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به بهره‌برداری‌های زنبور عسل

توسط : m.kamangari | بازدیدها : 2007 | 
29 آبان 1396
|
|
نظرات : 0

در ابتدای جلسه آقای ملاغلامعلی معاون آمار و اطلاعات سازمان درخصوص اجرای طرح آمارگیری از مؤسسات و بهره‌برداری‌های پرورش زنبور عسل و سرشماری از واحدها و مؤسسات پرورش قارچ استان مطالبی را بیان نمودند. ایشان بهنگام‌‌بودن فهرست چارچوبی اطلاعات مزبور را بسیار با اهمیت دانسته و بر همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی متولی در این امر تأکید داشتند.

برگزاری جلسه یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به واحدها و مؤسسات پرورش قارچ و یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به بهره‌برداری‌های زنبور عسل

در ادامه جلسه جناب آقای کاویانی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان و دیگر کارشناسان در خصوص راههای دسترسی به فهرست کامل واحدهای مورد اشاره مطالبی را بیان نمودند و در پایان مقرر گردید :

  1. فایل چارچوبی بهره‌برداران پرورش زنبور عسل مرکز آمار ایران، توسط معاونت آمار و اطلاعات در اختیار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گیرد.
  2. سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان متولی و مسئول اطلاعات این بخش و وجود سامانه‌ جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی و ثبت اطلاعات بهره‌برداران زنبور عسل در آن سامانه با بررسی اطلاعات دریافتی مرکز آمار ایران و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط (بسیج سازندگی سپاه، کمیته امداد امام(ره)، اتحادیه زنبورداران و ...) نسبت به بهنگام‌سازی فایل چارچوبی اقدام نموده و حداکثر تا تاریخ 1396/09/09، فهرست بهنگام شده را به‌عنوان اطلاعات نهایی در اختیار معاونت آمار و اطلاعات جهت اعلام به مرکز آمار ایران قرار دهد.
  3. با توجه به عدم وجود اطلاعات از واحدها و مؤسسات پرورش قارچ استان در سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونت آمار و اطلاعات با همکاری دفتر امور روستایی استانداری و دهیاران و همچنین مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی ارائه کننده تسهیلات و مجوز (بسیج سازندگی سپاه، کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی، فنیو حرفه‌ای) نسبت به شناسایی و دریافت فهرست واحدها و مراجعه به آنها اقدام نماید.
  4. سازمان جهاد کشاورزی استان با همکاری ادارات شهرستانی، نسبت به شناسایی واحدهای پرورش قارچ شهرستان‌ها اقدام و حداکثر ظرف مدت یک هفته فهرست مزبور را در اختیار معاونت آمار و اطلاعات قرار دهد.

برگزاری جلسه یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به واحدها و مؤسسات پرورش قارچ و یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به بهره‌برداری‌های زنبور عسل

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 390
بازدید دیروز: 107
بازدید ماه:72260
بازدید سال:72260
بازدید کل:50982795