» » اجرای هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در مهر و آبان سال جاری

اجرای هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در مهر و آبان سال جاری

توسط : maemporg | بازدیدها : 3090 | 
23 اردیبهشت 1395
|
|
نظرات : 0

سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان، از اجرای اجرای هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در مهر و آبان سال جاری خبر داد.

مهدی ملاغلامعلی با اعلام این خبر گفت : سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 به دو شیوه اینترنتی و مراجعه مستقیم مأموران سرشماری به خانوارها انجام خواهد شد. بر اساس برنامه زمان‌بندی مرکز آمار ایران و ستاد سرشماری کشور، سرشماری اینترنتی از 3 تا 23 مهرماه اجرا خواهد شد و پس از آن از 24 مهرماه تا 24 آبان‌ماه مأموران سرشماری به خانوارها مراجعه می‌کنند و اطلاعات آنها را از طریق تبلت جمع‌آوری خواهند نمود.

ملاغلامعلی افزود : جمع‌بندی آزمایش هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن که سال گذشته انجام شد، در مرکز آمار ایران به پایان رسیده و در حال حاضر این مرکز مشغول نهایی کردن نرم‌افزارهای سرشماری و انجام مقدمات آن می‌باشد.

در استان گلستان نیز ستاد هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 استان با تشکیل 6 کمیته‌ کاری مرتبط شامل کمیته‌های پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نقشه، جذب و ساماندهی نیرو، فناوری اطلاعات و آموزش در معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فعالیت خود را آغاز نموده است.

ایشان آگاهی خانوارها از اجرای سرشماری را بسیار مهم دانستند و بیان داشتند در نخستین مرحله همه باید باخبر شوند که سرشماری کی و چگونه انجام می‌شود و سپس آگاهی یابند که چگونه می‌توانند با مشارکت در آن به کمک مأموران سرشماری بیایند. ایشان در پایان ابراز امیدواری نمودند که با کمک رسانه‌ها بتوانیم هم‌استانی‌های عزیز را به موقع برای مشارکت در سرشماری و بخصوص سرشماری اینترنتی آگاه نمائیم.

 

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 747
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:747
بازدید سال:311060
بازدید کل:51221595