» » بازدید معاون آمار و اطلاعات سازمان و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از دستاوردهای پژوهشگاه فضایی ایران

بازدید معاون آمار و اطلاعات سازمان و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از دستاوردهای پژوهشگاه فضایی ایران

توسط : m.kamangari | بازدیدها : 1303 | 
16 تیر 1398
|
|
نظرات : 0

روز سه‌شنبه یازدهم تیرماه، معاون آمار و اطلاعات سازمان و همکاران این معاونت به همراه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، کارشناسان برخی از دستگاه‌های اجرایی استان و دانشگاه گلستان با حضور در پژوهشگاه فضایی ایران، از دستاوردهای حوزه علم و فناوری فضایی و مرکز آزمون، تجمیع و یکپارچه‌سازی و اقدامات صورت گرفته در حوزه سنجش از دور این پژوهشگاه بازدید نمودند.

در ابتدای این دیدار، بازدیدکنندگان در جلسه‌ای با حضور ریاست و معاونان و مدیران این پژوهشگاه شرکت نمودند که در این جلسه، ماموریت‌ها و برنامه‌های این پژوهشگاه در توسعه فناوری فضایی کشور تشریح شد.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، با اشاره به یکی ار ماموریت‌های پژوهشگاه در توسعه خدمات فضاپایه در کشور گفت: متخصصان این مجموعه در تلاشند تا با استفاده از داد‌ه‌های حوزه فناوری‌های فضایی و در دست داشتن اطلاعاتی جامع و دقیق، مدیران و مسئولان ارشد را در فرآیند برنامه‌ریزی کلان در حوزه‌های ذی‌ربط و تصمیم‌سازی و رفع برخی مسائل یاری رسانند.

در ادامه این دیدار، مهندس محمد احمدی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، کمک‌های موثر و به‌موقع تلاشگران پژوهشگاه فضایی ایران در بحران سیل گلستان را آغازی برای آشنایی مدیران این استان با خدمات فضاپایه مجموعه توانمند پژوهشگاه دانست و افزود؛ برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌های این حوزه در سطح استان، تصمیم بر آن شد که تیمی متشکل از مدیران حوزه‌های مختلف در مجموعه پژوهشگاه حضور بهم رسانند.

آقای سعادت فر، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز، ضمن تشکر از اقدامات پژوهگاه در زمان سیل و بحران، حضور این پژوهشگاه را در مدیریت بحران استان قبل از وقوع حوادث ضروری دانسته و خواستار همکاری‌های دوجانبه و استفاده از داده‌های موجود در پژوهگاه در زمینه موضوعات سنجش از دور در استان گلستان شدند.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 153
بازدید دیروز: 545
بازدید ماه:233026
بازدید سال:1979622
بازدید کل:50910252