» » امیدعلی پارسا،پانزدهمین رئیس مرکز آمار ایران

امیدعلی پارسا،پانزدهمین رئیس مرکز آمار ایران

توسط : maemporg | بازدیدها : 4980 | 
03 شهریور 1395
|
|
نظرات : 0

محمدباقر نوبخت،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در حکمی«امیدعلی پارسا»را به عنوان رئیس جدید مرکز آمار ایران منصوب کرد.

 آئین تودیع دکتر عادل آذر رئیس پیشین مرکز آمار ایران و رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور و معارفه آقای امیدعلی پارسا رئیس جدید مرکز آمار ایران صبح دوشنبه با حضور دکتر نوبخت، رؤسا و معاونین آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان‌ها، معاونین و مدیران و جمع کثیری از کارکنان این مرکز در سالن اجتماعات مرکز آمار ایران برگزار گردید.

 

در این آئین، امیدعلی پارسا به عنوان رئیس مرکز آمار ایران معارفه و از تلاش‌های دکتر عادل آذر قدردانی شد. دکتر عادل آذر از سال 1389 ریاست مرکز آمار ایران را برعهده داشت و با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب شد . 

پارسا نیز پیش از این رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مازندران بود. رئیس جدید مرکز آمار ایران در رشته علوم اقتصادی تحصیل کرده و دارای 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قزوین، معاون توسعه منابع و امور استان‌های مرکز آمار ایران، معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگلیویه و بویراحمد، ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگلیویه و بویراحمد و معاونت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم از جمله مسئولیت‌ها و سوابق مدیریتی امیدعلی پارسا است.

 معاونت آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان گلستان به نوبه خود برای دکتر عادل آذر و آقای امیدعلی پارسا در مسئولیت‌های جدیدشان آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون می‌نمایند. 

متن حکم دکتر نوبخت به امید علی پارسا

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 107
بازدید ماه:71890
بازدید سال:71890
بازدید کل:50982425