» » برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 استان گلستان

برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 استان گلستان

توسط : maemporg | بازدیدها : 3817 | 
27 شهریور 1395
|
|
نظرات : 0

 

اولین جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 استان گلستان، با حضور دکتر صادقلو استاندار (رئیس ستاد سرشماری)، مهندس پیش‌قدم رئیس سازمان برنامه و بودجه استان (مدیر اجرای سرشماری)، ملاغلامعلی سرپرست معاونت آمار و اطلاعات (قتئم مقام مدیر اجرای سرشماری)، فرمانداران (مدیران اجرای سرشماری شهرستان‌ها) و اعضای ستاد در روزچهارشنبه مورخ 1395/06/24 در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

در این جلسه مهندس پیش‌قدم، ضمن قرائت فرمان ریاست محترم جمهوری در خصوص سرشماری، در خصوص مباحث ذیل مطالبی را ارائه نمودند.

مقدمه و اهداف سرشماری

اقلام سرشماری

شیوه اجرا و نوآوري‌هاي سرشماری نفوس و مسكن سال 1395

سرشماري اينترنتي و مزاياي آن

فرایند و زمان اجراي سرشماري نفوس و مسكن سال 1395

سازمان اجرایی سرشماری استانی و ستاد هماهنگي استان

اقدامات صورت گرفته ستاد سرشماری استان

سازمان اجرایی سرشماری شهرستانی

اقدامات آتی ستادهای سرشماری شهرستان‌ها

انتظارات از دستگاه‌های اجرایی 

در ادامه، دکتر صادقلو استاندار و رئیس ستاد سرشماری استان، ضمن بیان اهمیت آمار و اطلاعات در برنامه‌ریزی‌های خرد و کلان، از فرمانداران، بخشداران و دهیاران خواست برای سرشماری نفوس و مسکن وقت بگذارند و یادآور شدند : مامورین سرشماری باید راست گفتاری، راست کرداری و راست پنداری را ایجاد کنند و ظرفیت مراوده عمومی را داشته باشند.

 

دکتر صادقلو با بیان اینکه در ماه محرم فرصت خوبی برای اطلاع‎رسانی سرشماری داریم، افزودند: در این ایام می‎توانیم از ظرفیت روحانیون و علما در راستای اهمیت سرشماری و اطلاع‎رسانی در مساجد بهره‎گیری کنیم.

ایشان کلیه دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها (واحدهای استانی و شهرستانی) مکلف به همکاری همه جانبه با ستاد سرشماری استان و شهرستان‌ها در تأمین خودرو، نیروهای انسانی، تهیه مکان و تجهیز ستاد سرشماری، تأمین غذا و امکانات اقامتی برای رده‌های اجرایی و انجام فعالیت‌های تبلیغاتی لازم به منظور اطلاع‌رسانی به جامعه برای مشارکت در سرشماری بویژه سرشماری اینترنتی با درنظر گرفتن هدایای تشویقی برای مردم نمودند.

استاندار از کلیه اعضای ستاد استان خواستند اقدامات لازم را جهت انجام هرچه بهتر این امر مهم و ملی و بویژه سرشماری اینترنتی مبذول دارند. 

گفتنی است در پایان این مراسم حکم مسؤولیت به اعضای ستاد سرشماری نفوس مسکن استان گلستان اهدا شده است.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 709
بازدید دیروز: 107
بازدید ماه:72579
بازدید سال:72579
بازدید کل:50983114