» » برگزاری دومین جلسه کمیته‌های اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 استان با حضور رئیس سازمان

برگزاری دومین جلسه کمیته‌های اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 استان با حضور رئیس سازمان

توسط : maemporg | بازدیدها : 4290 | 
13 تیر 1395
|
|
نظرات : 0

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان، دومین جلسه کمیته‌های اجرایی سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 با حضور مهندس پیش‌قدم رئیس سازمان و مدیر اجرای سرشماری استان، مهدی ملاغلامعلی سرپرست معاونت آمار و قائم مقام مدیر اجرای سرشماری و مسئولین هریک از کمیته‌های اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان، در روز پنج‌شنبه مورخ 1395/04/10 برگزار گردید.

در این جلسه بعد از تلاوت کلام الله مجید، مهدی ملاغلامعلی سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته، سازمان اجرایی استانی و شهرستانی سرشماری، تعداد رده‌های اجرایی، برنامه زمان‌بندی، اقلام سرشماری و اقدامات پیش رو مطالبی را ارائه نمودند.

ایشان ضمن تشریح سازمان اجرایی استانی و شهرستانی سرشماری، تعداد رده‌های اجرایی سرشماری در سال 1395 استان گلستان را حدود 900 نفر بیان نمودند. (17 معاون فنی و آموزشی، 96 کارشناس فنی و اجرایی، 520 مأمور آمارگیر و بیش از 130 راننده و بیش از 120 عوامل ستادی استانی و شهرستانی)

در ادامه جلسه، رؤسای هریک از کمیته‌های اجرایی، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، موضوعات قابل پیگیری در حیطه وظایف سازمانی خود را مطرح و در پایان جناب آقای مهندس پیش‌قدم رئیس سازمان با تاکید بر قبولی طاعات و عبادات اعضاء جلسه، اجرای دقیق و مطلوب سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 را به عنوان یکی از اصلی‌ترین فعالیت در طول سال دانستند.

ایشان نتایج سرشماری را بعنوان مهمترین ابزار در برنامه‌ریزی‌های مختلف کشور دانسته و افزودند: از آنجائیکه در حال گذار از یک جامعه روستایی به شهری هستیم باید تمام عوامل اجرایی دقت لازم در حصول آمارها را در مراحل مختلف داشته باشند. وی در ادامه به نقش تبلیغات در سرشماری تأکید و بیان نمودند: باید امروزه از شیوه‌های جدید در تبلیغات بمنظور برانگیختن جامعه در خصوص همکاری با مأموران سرشماری و اهمیت موضوع، استفاده نمود.

پیش‌قدم با ذکر این نکته که فرمانداران بعنوان مدیران اجرایی ستاد سرشماری در سطح شهرستان‌ها هستند افزودند: نقش فرمانداران در اجرای مطلوب سرشماری نقش غیرقابل انکاری بوده و برای اجرای هرچه بهتر سرشماری باید از توانمندی‌های هریک از فرمانداران در سطح شهرستان استفاده نمود. وی از مسئولین کمیته‌ها خواستند با هماهنگی‌های لازم با ستاد سرشماری راه‌کارهای مؤثر در انجام سرشماری و بویژه سرشماری اینترنتی را بررسی و اعلام نمایند.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 545
بازدید ماه:233003
بازدید سال:1979599
بازدید کل:50910229