» » اجرای طرح آمارگیری از کارگاه‌های حمل و نقل کشور در سال 1399

اجرای طرح آمارگیری از کارگاه‌های حمل و نقل کشور در سال 1399

توسط : m.kamangari | بازدیدها : 815 | 
03 آبان 1399
|
|
نظرات : 0

طرح "آمارگیری از کارگاه‌های حمل و نقل کشور در سال 1399" از تاریخ 1399/08/03 لغایت 1399/09/17 در استان گلستان و به طور همزمان در سراسر کشور اجرا خواهد شد. طرح فوق الذکر با 848 نمونه در مناطق شهری و روستایی 14 شهرستان استان اجرا می شود.

اجرای طرح آمارگیری از کارگاه‌های حمل و نقل کشور در سال 1399

فعالیت حمل و نقل و خدمات وابســـته به آن به مثابه ي یک فعالیت زیربنایی و امکانات و توانایی‌هاي بخش حمل و نقل به عنوان بخشـی از امکانات زیربنایی، در اقتصـاد کشـور و عملکرد آن حائز اهمیت اسـاسـی اسـت. هیچ بخش و رشـته فعالیت اقتصادي را نمی‌توان یافت که داراي ارتباط مستقیم پیشین یا پسین با فعالیت‌هاي بخش حمل و نقل نباشد. به همین علت، بخش حمل و نقل را می توان ارتباط دهندهي تمامی بخش‌ها و رشته فعالیت‎‌هاي اقتصادي به یکدیگر در نظر گرفت و فعالیت آن را یکی از عوامل مؤثر بر تحول اقتصاد کشور دانست. از همین رو در برنامه‌هاي رشد و توسعه‌ي اقتصادي به این بخش توجه خاصی مبذول می شود.

اجرای طرح آمارگیری از کارگاه‌های حمل و نقل کشور در سال 1399

علیرغم وجود اهمیت فوق الذکر، آمار و اطلاعات جامع و بهنگامی از این بخش اقتصــادي و فعالیت‌هاي آن در دســترس نیســـت. از این رو مرکز آمار ایران، در راســـتاي انجام وظایف خود، مبادرت به تهیه و اجراي طرح آمارگیري از "کارگاه‌هاي حمل و نقل کشور" مشتمل بر "شرکت‌ها و مؤسسات باربري"، "شرکت‌ها و مؤسسات مسافربري"،"مؤسسات کرایه‌ي اتومبیل و آژانس‌هاي تاکســـی تلفنی"، " کار گاه‌هاي داراي فعالیت‌هاي کمکی حمل و نقل آبی"، "پارکینگ‌هاي عمومی" ،"باســکول‌هاي عمومی" ، "مؤســســات ترخیص کالا"، "کارگاه‌هاي خدمات انبارداري" و "کارگاه‌هاي داراي خدمات آژانس مســافرتی، گردانندگان تور، رزرو کردن و فعالیت‌هاي مرتبط" کرده که در این آمارگیري اطلاعاتی در زمینه ي مشخصات عمومی این کارگاه‌ها، امکانات و تجهیزات آنها و نیز اطلاعات اقتصادي مربوط جمع آوري می شود.

اجرای طرح آمارگیری از کارگاه‌های حمل و نقل کشور در سال 1399

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 796
بازدید دیروز: 3941
بازدید ماه:9436
بازدید سال:319749
بازدید کل:51230284