» » برگزاری جلسه هماهنگی معاونین فنی و آموزشی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان‌ها

برگزاری جلسه هماهنگی معاونین فنی و آموزشی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان‌ها

توسط : maemporg | بازدیدها : 3578 | 
26 مرداد 1395
|
|
نظرات : 0

جلسه هماهنگی معاونین فنی و آموزشی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان‌های استان در روز یک‌شنبه مورخ 1395/05/24 و بعد از جلسه هماهنگی فرمانداران (مدیران اجرای سرشماری) در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا هریک از معاونین فنی و آموزشی نقطه نظرات، پیشنهادات، مشکلات احتمالی حین اجرا را مطرح نمودند. در ادامه آقای نورمحمدی به‌عنوان معاون فنی و آموزشی استان ضمن تأکید بر وظیفه سنگین هریک از معاونین فنی و آموزشی در اجرای سرشماری، از همگی خواستند که تمام تلاش و جدیت خود را بکار گرفته و راهکارها و پیشنهادات فنی و اجرایی خود را به ستاد استان اعلام نمایند.

در پایان جلسه آقای ملاغلامعلی سرپرست معاونت آمار و اطلاعات و قائم مقام مدیر اجرای سرشماری استان، ضمن اشاره به دستاوردهای جلسه هماهنگی مدیران اجرای سرشماری که با حضور جناب آقای مهندس پیش‌قدم برگزار گردید، همراهی و جدیت هریک از فرماندارن محترم شهرستان‌ها در اجرای این امر مهم ملی را بسیار با اهمیت و از نقاط قوت برشمردند. ایشان در ادامه ضمن بررسی نکات ارائه شده توسط معاونین فنی، از ایشان خواستند که با برگزاری جلسات مشترک و هماهنگی با فرمانداران و معاونین فرماندار، نسبت تأمین مکان ستاد و امکانات و تجهیزات مورد نیاز، تأمین خودرو، اطلاع‌رسانی برای جذب نیرو، مصاحبه تخصصی افراد متقاضی، برگزاری دوره‌ آموزشی و .... اقدام نمایند.

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 1158
بازدید دیروز: 107
بازدید ماه:73028
بازدید سال:73028
بازدید کل:50983563