» » برگزاری جلسه هماهنگی تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن در رسانه ملی

برگزاری جلسه هماهنگی تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن در رسانه ملی

توسط : maemporg | بازدیدها : 3395 | 
31 مرداد 1395
|
|
نظرات : 0

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان، جلسه هماهنگی تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن در رسانه ملی با حضور آقای ملاغلامعلی سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان (قائم مقام مدیر اجرای سرشماری) و آقای دهنوی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سرشماری و جناب آقای عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار گردید.

اولین جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن

 در این جلسه آقای ملاغلامعلی قائم مقام مدیر اجرای سرشماری استان، ضمن بر شمردن ابعاد مختلف سرشماری ، نقش صدا و سیما را در تحقق برنامه‌های توسعه و مشارکت عمومی در این طرح بزرگ آماری و ملی را نقش پررنگ دانست. در ادامه آقای دهنوی مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی و رئیس حوزه ریاست سازمان با اشاره به نقش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مشارکت حداکثری مردم در سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 کشور را یادآور گردید.

اولین جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن

 در انتها جناب آقای عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان، ضمن بر شمردن وظایف خطیر صدا و سیما در تنویر افکار عمومی یادآور شدند : صدا و سیمای استان گلستان به مانند همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با این پروژه عظیم ملی خواهد داشت. وی متذکر شدند بر اساس جدولی مشخص برنامه‌های اطلاع رسانی صدا و سیما را با همکاری و هماهنگی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد سرشماری نهایی و باتوجه به برنامه‌های متنوعی که در این سازمان وجود دارد، در زمان‌های تعیین شده اجرا خواهیم نمود.

اولین جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن

 

 

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 448
بازدید دیروز: 3941
بازدید ماه:9088
بازدید سال:319401
بازدید کل:51229936