» » تهیه نشریه بررسی تطبیقی استان‌های کشور از منظر شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سال 1397

تهیه نشریه بررسی تطبیقی استان‌های کشور از منظر شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سال 1397

توسط : m.kamangari | بازدیدها : 849 | 
18 بهمن 1399
|
|
نظرات : 0

 تهیه نشریه بررسی تطبیقی استان‌های کشور از منظر شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سال 1397

دریافت فایل pdf نشریه

دانستن جایگاه استان در بخش‌های مختلف از منظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در میان سایر استان‌های کشور، یکی از موضوعاتی است که می‌تواند نقاط قوت و ضعف موجود در استان‌ها را آشکار و کمک نماید ضمن شناخت مزیت‌های موجود، به رفع کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌های استان اهتمام وریزد. همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با ملاحظه جایگاه بخش مربوطه خود، از وضعیت نسبی سایر شاخص‌ها در بخش‌ها و حوزه‌های دیگر نیز آگاهی یافته و نسبت به ارتقاء و بهبود اهداف حوزه عملکردی خود، برنامه ریزی و اقدام نمایند.

با توجه به ایجاد و راه‌اندازی سامانه سیمابر استان گلستان، معاونت آمار و اطلاعات این سـازمان اقـدام به جمع‌بندی بیش از 900 شـاخص در ابعـاد تولیدی، زیربنایی، اجتمـاعی و فرهنگی در قالب "نشریه بررسی تطبیقی استان‌های کشور از منظر شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سال 1397" شامل مقدار، سهم و رتبه استان نموده است که فایل pdf نشریه مذکور از طریق لینک زیر قابل دانلود می‌باشد.

لازم به ذکر است کلیه جداول این نشریه در سامانه سیمابر استان گلستان به‌عنوان درگاه استانی آمار و اطلاعات به آدرس https://Simabar.golestanmporg.ir طراحی و در اختیار کاربران قرار داده شده است.

لازم به توضیح است، منابع اطلاعاتی این نشریه، سالنامه آماری سال 1397 کل کشور، آخرین نتایج طرح‌های آماری و سرشماری‌های مرکز آمار ایران و نشریات سایر دستگاه‌های اجرایی (بانک مرکزی، وزرات جهاد کشاورزی، وزرات امور اقتصادی و دارایی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران) می‌باشد.

 

فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

نظرسنجی

نظرشما در مورد محتوای سایت ؟

اوقات شرعی



آمار سایت

آمار بازدید
بازدید امروز: 317
بازدید دیروز: 2096
بازدید ماه:11053
بازدید سال:321366
بازدید کل:51231901